We zijn vertrokken!!!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu We zijn vertrokken!!!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

We zijn vertrokken!!!!!

Door: gerrieenkees

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

28 Mei 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag 1:
Keurig volgens afspraak staat Daniëlle om 06.00 uur voor de deur om ons naar Schiphol te brengen. Siep is er ook bij. Heel gezellig dat hij ook meegaat.
I.v.m. het vroege uur en 2e pinksterdag kunnen we vlot doorrijden en zijn we om half 8 op Schiphol.
Eerst maar even inchecken, want dat ging via internet niet helemaal goed i.v.m. verschillende wijzigingen in het vliegschema. Ook op Schiphol konden ze ons nog niet inchecken voor de vlucht van Detroit naar Las Vegas, dat moesten we dan maar in Detroit doen. De koffers konden wel doorgelabeld worden. “Als dat maar goed gaat????” .
Nog even snel naar het Panoramadeck voor dat we door de douane gaan. Siep wil nog wel wat vliegtuigen kijken en er stond ook nog een cityhopper waar je een kijkje in kunt nemen. Dat was natuurlijk geweldig. Siep zat nog nooit in een vliegtuig (zijn vader durft niet te vliegen), dus dat vond hij wel stoer.
Ondertussen werd het tijd om door de douane te gaan, want om naar USA te gaan moet je heel wat controles/check doorstaan. Maar ja, je moet er wat voor overhebben. Siep vond het niet leuk om afscheid te nemen. Hij wilt ons niet missen. Toen we beloofde dat we wel een cadeautje mee zouden brengen werd het verdriet iets minder.
Toen we goed gekeurd en gecheckt (bodyscan e.d.)waren. Begon de vlucht naar Detroit. We hadden een vertraging van ruim een half uur, maar de vlucht was korter dan gedacht i.v.m. stromingen in de lucht viel dat uiteindelijk toch mee. Op Detroit moesten we een uurtje of vier wachten voordat we naar Las Vegas konden vliegen. Om ongeveer 19.00 plaatselijke tijd kwamen we aan. We werden opgehaald door een busje dat ons naar her autoverhuur bedrijf bracht. Dat ging lekker makkelijk. Onze auto viel iets groter uit als dat we besteld hadden, maar groter is hier meestal goedkoper . dus wat ons betreft geen probleem. Op naar ons hotel. Het was niet al te ver. Ons hotel lag precies in het midden van De Strip waar het avondleven net begon, maar voor ons gevoel was het midden in de nacht. Tijdverschil is 9 uur. We hadden ons al voorgenomen dat we ons niet in het nachtleven zouden gaan storten. Via de achter ingang moesten we het hotel in, omdat het voorste gedeelte niet te bereiken was i.v.m. werkzaamheden. Om bij de receptie te komen moesten we het hele casino door. Er is hier geen hotel te vinden zonder casino “amazing” . Je weet niet wat je ziet.
Onze kamer lag op de 16e verdieping. Dus geen last van de herrie. Kamer is prima, erg ruim en 2 Queensize bedden. We waren doodmoe. Dus vielen al snel als een blok in slaap.

• 31 Mei 2012 - 18:23

Eugene En Lion:

hallo gerrie en kees heel veel plezier in de usa geniet ervan en we volgen jullie met jullie reisverslag dikke knuffff

• 31 Mei 2012 - 20:54

Henk En Marian:

Een hotel op de Strip, boffers! Ik neem aan dat jullie na het schoonheidsslaapje inmiddels aan het genieten zijn van al die geweldige shows daar. Vergeet de ondergang van het piratenschip niet......enne ook de Hooverdam is de moeite waard! Liefs en geniet van de meest idiote stad ever ;-)

• 01 Juni 2012 - 00:23

Marian En Martin:

Hoi Zus en Zwager
    Had ff niet in de gaten dat jullie nu al gingen maar alsnog wensen we jullie een hele fijne vakantie en geniet ervan.
    We gaan jullie verslag volgen groetjes en veel plezier.

• 01 Juni 2012 - 06:04

Leonie:

Hallo paps en mams

Wat leuk om te lezen hoe de reis is verlopen en jullie eerste dag in Las Vagas ( al wat gewonnen ???? wel delen met jullie lieve dochters natuurlijk he !!!! HIhihh

Wij zijn weer thuis...goede vlucht gehad. Wel veel files vanuit ams naar huis....en regen bah.

Aukje is al lekker met al haar speelgoed aan het spelen, daar hebben we even geen kind aan.

Liefs uit Huissen