Dag 16: Op naar Jack en Deb - Reisverslag uit Perth, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Dag 16: Op naar Jack en Deb - Reisverslag uit Perth, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 16: Op naar Jack en Deb

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

20 December 2016 | Australië, Perth

Vandaag nemen we het vliegtuig naar Perth. Om 3.15 uur worden we door een taxi opgehaald bij het hotel. Het is een ritje van een half uur. Dat valt mee. Het is lekker rustig op de weg op dit tijdstip. We kunnen nog niet door als we op het vliegveld van Denpasar aankomen. Vreemd want de vlucht is om 6.25. De eerste van die dag. Ongeveer 4.15 kunnen we via de vertrek hal verder. Er is een kleine vertraging. We hadden via internet al ingecheckt dus alleen de koffers nog even afgeven, na nog even wat flessen (belastingvrij) te hebben gekocht gingen we door naar de gate. We hadden 3 stoelen voor ons twee, altijd lekker als een vlucht niet helemaal vol is. Heb je iets meer ruimte om te proberen te slapen. Wat dan toch weer niet lukte.
We hebben wel weer wat nieuwe ervaringen opgedaan tijdens deze vlucht. Ongeveer een uur voor de landing worden we ingespoten met een of ander chemisch luchtje, zodat we geen ziektes het land in kunnen brengen. Daarna was er een aangename verrassing een van een van de stewards gaf een Live luchtconcert, zang met eigen begeleiding op een klein gitaartje. Een collega steward hield de microfoon voor hem vast om het geluid te versterken. Echt heel leuk. Misschien dacht hij wel dat er een of andere impresario in het vliegtuig zit die hem zaou ontdekken. Iedereen was enthousiast, maar ik heb geen aanbiedingen gezien. Na de landing hadden we als eerste de koffers en konden we snel door naar de aankomsthal. Daar kregen we een warm onthaal door Jack en Deb. Het voelt goed om hier weer terug te zijn.

• 04 Januari 2017 - 10:56

Henry Tieben:

Hallo Gerrie en Kees,

Mooie verhalen en maak graag gebruik van het dit system om jullie te feliciteren met de verjaardag van Gerrie vandaag. Geniet van de zon welke wij hier niet hebben op dit moment. Hoop dat de zomer in Australie goed is en dat jullie het weer mee terug nemen naar NL als de reis er op zit.
    Veel plezier en blijf vooral je berichten posten we lezen ze graag.

Henry en Nardy Tieben.

• 04 Januari 2017 - 13:57

Tonny En Niek:

Hoi Gerrie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en allemaal een goed en goed 2017

• 04 Januari 2017 - 21:44

Eddy:

Hallo Ger en Kees,
    Vast gefeliciteerd met je verjaardag en veel geluk en gezondheid in 2017
    Pracht uitvinding dit "waar ben jij nu"
    Gr. Eddy.

• 04 Januari 2017 - 22:18

Martin:

Hoi Gerrie,

Ook via deze weg willen Leanne en ik jou en Kees feliciteren met je verjaardag! Nog veel plezier down under!
    Groetjes
    Martin en Leanne