Dag 23: Dagje niks bijzonders - Reisverslag uit Hastings, Verenigd Koninkrijk van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Dag 23: Dagje niks bijzonders - Reisverslag uit Hastings, Verenigd Koninkrijk van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 23: Dagje niks bijzonders

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

28 December 2016 | Verenigd Koninkrijk, Hastings

Vandaag hebben we een rustig dagje. We gaan even naar Peter en Deiserie op de koffie. Even kennis maken want de morgen gaan we naar zijn farm in Nannup. Leuke mensen. Iedereen is hier trouwens erg aardig en iedereen is enthousiast over de Dutchies. Het zou een rustig dagje worden, maar het blijft een rollercoaster. We vliegen van het een in het ander. Vrienden, familie, lunches, drankjes and a lot of meat and fish. De "T" was van daag bij Linnet en Owen. Linnet is een geweldige. Kok a la Braakhekke. Ik bedoel, wijntje erbij. Hahaha. Het was heerlijk, deze keer in Spaanse stijl. Het was een gezellige avond. Great!

• 10 Januari 2017 - 15:28

Tonny En Niek:

Weer goed om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben, ook op een doordeweekse dag :-)
    Alle goeds, T&N

Tags: Peter