Dag 32: Caversham Wildlife - Sunset - Reisverslag uit Caversham, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Dag 32: Caversham Wildlife - Sunset - Reisverslag uit Caversham, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 32: Caversham Wildlife - Sunset

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

08 Januari 2017 | Australië, Caversham

We gaan vandaag naar de Swanvalley, een prachtige streek waar de wijngaarden van West Australië zijn. Naast de gebruikelijk groep gaan nog meer familieleden mee en alle kleinkinderen. We zijn met zijn veertienen. We bezoeken daar Caversham Wildlife park een groot park waar je alle inheemse dieren van Australië kunt zien. Naast verschillen kangoeroe soorten ook de wombats, koala’s, prachtige vogels, slangen en nog veel meer. Een aantal ervan mag je vasthouden of aanraken. Een paar koala’s werden uit hun eeuwige slaap gehaald, mooie slome beesten. Daar kun je dan even mee op de foto. Verder was er nog een farm show waar o.a. een demonstratie schaap scheren werd gegeven en de kinderen mochten lammeren laten drinken en een koe melken, dolle pret dus.
Tot slot een Duitse maaltijd in een Biergarten, want tenslotte heeft Werner Duits bloed.

's Avonds zijn we nog even naar het strand van Shoalwater gelopen voor de Sunset. Altijd leuk om onder het genot van een wijntje de zon in de zee te zien zakken.;-).