Van Valle naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Van Valle naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Van Valle naar Page

Door: gerrieenkees

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

01 Juni 2012 | Verenigde Staten, Page

Volgende locatie: Page.
Afstand: 260 km

Eerst een “sit down” ontbijt. Afscheid Sally.

Onderweg:
Horseshoe bend.

We hadden een motel in straatje met allemaal kleine motels. Niet geweldig maar goed genoeg voor een overnachting. Het had wel iets, al was het alleen al de eigenaresse die ons met een doorrookte stem vriendelijke ontving. Ze gaf ons allerlei tips en omdat we ook wel contant wilden betalen i.p.v. met creditcard kregen we $ 5,00 korting. “Hebben jullie voordeel en ik ook”zei ze. Blijkbaar moeten ze nogal wat aan kosten betalen als ze dat geld willen innen.
’s Avonds gegeten bij Papa Joe, waar een band heerlijke blues muziek speelde (Clapton, B.B.King enz.) Helemaal onze muziek. Later op de avond bij een bowlingbaan op terras nog wat gedronken. Daar speelde ook een band waar niets mis mee was, maar waar toch een raar sfeertje hing. We hebben nog nooit op een terras gezeten met zoveel vreemde foute types. Allemaal locals dachten we, die in het weekend een avond je uit mochten, van de “Heer”. Toen we het plaatje binnen reden stonden er zeker 10 verschillende kerken van Baptisten en andere gezindten. Een zeer christelijk plaatje dus. Maar ja, daar staat Utah om bekend.

• 04 Juni 2012 - 17:44

Siep En Pleun:

De eerste week zit er al weer op, en wat hebben jullie alweer veel avonturen beleefd. We blijven jullie verhaal volgen vanuit een regenachtig gendt, waar het buiten 9 graden is en de verwarming inmiddels alweer is opgestookt. Lijkt hier wel herfst ...
    Veel plezier nog.

xxx Siep Pleun Danielle en Bram