Van Torrey naar Cannonville - Reisverslag uit Cannonville, Verenigde Staten van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Van Torrey naar Cannonville - Reisverslag uit Cannonville, Verenigde Staten van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Van Torrey naar Cannonville

Door: gerrieenkees

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

05 Juni 2012 | Verenigde Staten, Cannonville

Locatie: Cannonville – Grand Staircase Inn
Afstand: 160 km
Ik heb me voorgenomen om in de auto alvast een live verslag te maken. Ik ben benieuwd hoever ik kom. Ik ben bang dat ik op die manier wagenziek word. We zullen zien.
We beginnen de dag met een snel ontbijt. Het ontbijt stelt hier niet veel voor. Kleine cakejes + brood met wat jam. Daarna koffers de auto in en daar gaan we weer. Op naar Canonville. Dat ligt bij de Bryce Canyon. Al gauw komen we in een heel ander landschap terecht als wat we tot nu toe gezien hebben. We komen door het Dixie National Forest. De temperatuur zakt tot zo’n 56 graden Fahrenheit en er staat een straffe wind. Er wordt langs de weg op borden gewaarschuwd voor ernstig brandgevaar.
Er staan hier langs de weg heel veel berkenbomen (dat neem ik tenminste aan, want ik ken geen andere boom met een witte stam) , waarvan veel zonder blad. Dan zie je alleen de witte stammen. In combinatie met de strak blauwe lucht, ziet er erg mooi uit. We zitten inmiddels op 9600 ft. De temperatuur zakt nog verder terug. Onze auto geeft de temperatuur in Fahrenheit aan. Het is nu zo’n graad of 15 Celsius. We hebben hier alleen maar temperaturen boven de 35 graden gehad, dus dat is een flinke daling. Later op de dag wordt het beslist wel weer beter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cannonville

Gerrie

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 28981

Voorgaande reizen:

27 Mei 2018 - 20 Juni 2018

Deep South van de USA

05 December 2016 - 19 Januari 2017

We gaan weer Down Under

26 Oktober 2014 - 12 November 2014

Zuid Afrika

07 September 2012 - 22 September 2012

Gambia

28 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Het zuidwesten van de USA

Landen bezocht: