Dag 17: Oude vrienden en familie ontmoeten. - Reisverslag uit Shoalwater, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Dag 17: Oude vrienden en familie ontmoeten. - Reisverslag uit Shoalwater, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 17: Oude vrienden en familie ontmoeten.

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

21 December 2016 | Australië, Shoalwater

Na het ontbijt waren er al meteen de eerste gasten van die dag. John een vriend van Deb en Jack met zijn zoonkwamen even gedag zeggen. John hadden we al eerder ontmoet ( elf jaar geleden) en kwam eveneen biertje doen met een 6 pack Corona onder de arm. Heel gewoon hier Down Under, zonder drank kan je niet op bezoek. Ik liet de Corona maar voor wat het was, mij te vroeg, maar het was zo op. De kop is er weer af. John gaat binnenkort weer naar Thailand waar hij een huis heeft in de omgeving van Chang Mai waar zijn vrouw nog woont, haar papieren zijn nu helemaal in orde en over een week of 6 komt ze voorgoed naar West Australië. Voor dat hij vertrekt gaan we nog een keer bij hem langs.
Heti is vandaag aardig heet. Zo'n 41 graden met een windje , maar toch. Een beetje te wat mij betreft, maar we klagen niet. Omdat het te heet is voor iets anders gaan we 's middag even naar het Rockingham Pioneer museum. (Het personeel was ouder dan het gemiddelde museum stuk) ze konden wel leuk vertellen.Niet heel erg groot, maar je kunt er zien hoe de eerste pinoniers hier zo'n beetje begonnen zijn. Interessant. Er hing ook nog een oude foto van de familie van Deb. Hierna reden we even door naar Dave en Kerrie, een zoon van Jack en Deb. Even gedag zeggen en een biertje natuurlijk, maar dat smaakt wel met deze temperatuur.