Dag 34 en 35: Nog een nachtje slapen en dan...... - Reisverslag uit Shoalwater, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Dag 34 en 35: Nog een nachtje slapen en dan...... - Reisverslag uit Shoalwater, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 34 en 35: Nog een nachtje slapen en dan......

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

10 Januari 2017 | Australië, Shoalwater

Onze laatste volle dag in Shoalwater. Met een dubbel gevoel gaan we de koffers vast wat inpakken. Vanavond nog een afscheidsBBQ met familie en verder nog een wasje en wat shoppen.
Ik zal ze missen. Iedereen was zo enthousiast en ze hebben er met z'n alle een feestje voor ons van gemaakt de afgelopen 3 weken. Echt super. Maar aan alles komt een eind. Wie weet gaan we nog eens terug. Maar het is een heel eind. Verder moeten er nog wat kreeftenbennen leeggehaald worden en de vangst was prima. Grote kreeften, ik had geen idee dat ze zo groot waren.
Kunnen we nog net even van genieten. Ik bedoel ik, want Kees houdt niet van vis of zeedieren.
In de loop van de ochtend komt Peter Birch, waarmee we naar zijn boerderij in Nannup zijn geweest, nog even afscheid nemen en 2 flessen wijn brengen. Speciaal om mee naar Sydney te nemen. Heerlijke Nannup wijn(eigen merk). Ook Bob, Diana, Joy en Werner komen nog even gedag zeggen. Als ik iedereen mag geloven krijgen we het druk de komende jaren, want ze komen allemaal nog een keer naar Gendt. Ik ben benieuwd. Na nog wat foto's te hebben gemaakt heeft Jack en Deb ons naar het vliegveld gebracht. Op naar Sydney, waar we 's avonds om 10.25 aankwamen. Vlucht van zo'n 4 uur met 3 uur tijdsverschil met Perth.
Jack en Deb hartstikke bedankt voor jullie warme gastvrijheid en tot snel in Gendt. Het was geweldig!

• 21 Januari 2017 - 12:42

Eddy:

Hallo G & K,
    Ik heb genoten van al jullie verslagen. Bedankt voor de tijd , die je hiermee kwijt was.
    Goede reis terug naar huis.
    Eddy