Dag 20: Nog steeds geen kerst gevoel. - Reisverslag uit Rockingham, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Dag 20: Nog steeds geen kerst gevoel. - Reisverslag uit Rockingham, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 20: Nog steeds geen kerst gevoel.

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

24 December 2016 | Australië, Rockingham

Het is vandaag de dag voor kerst. We zien dat er steeds meer cadeaus onder de, wat mij betreft, te kleine kerstboompje komen te liggen. Dus besluiten Kees en ik ook maar eens wat inkopen te gaan doen. We worden weggebracht naar het Shoppingcentrum van Rockingham. Dat is sinds wij er de vorige keer, elf jaar geleden, waren, aardig uitgebreid. Wat is wijs? We weten dat er op eerste kerstdag ongeveer 18 personen op zullen komen dagen, die we allemaal kennen. Na wat rondgeneuzeld te hebben hebben besloten we om voor de verschillende stellen een, als het ware, eindejaarslot te kopen, zodat iedereen kans heeft op een fortuin op "New Years Eve" Geen gek idee, want de meeste hier zijn gek op gokken en het is ondoenlijk om iets persoonlijks te verzinnen. Voor Jack and Deb hebben iets meer persoonlijks gekocht en voor hun kleinkinderen, Lily en Blake wat speelgoed. Toen we terug kwamen van het shoppen was Jack, zoals gewoonlijk druk met
Het eten. Ondanks alle druktes voor de kerst krijgen wij nog steeds geen kerst gevoel. Wij missen nog wel de donkere dagen voor kerst en de kaarsjes die bij ons de hele dag branden.
Verder is Kees ook nog naar de "Mans Cave" geweest met Jac. Hij moest daar ook nog wat vis en kreeften afleveren. Alleen voor mannen! Het is een grote werk/drink ruimte waar een groep Aussi's bij elkaar komen om te klussen, drinken en te praten, in wisselende samenstellingen.

Tags: Kerst, kaarsjes