Dag 7: Solo - Malang - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Dag 7: Solo - Malang - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 7: Solo - Malang

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

12 December 2016 | Indonesië, Malang

's Ochtends verlaten we ons hotel voor de reis naar Malang. We rijden van centraal naar Oost- Java. Een dag zonder echte hoogte punten, maar we krijgen onderweg wel een goede indruk van het traditionele Indonesische leven. De wegen worden wat smaller en eenvoudiger, we rijden dwars door lokale dorpjes en bewonderen velden met gewassen, bergketens en uitgestrekte rijstterrassen. Onderweg maken we nog enkele stops o.a. Bij een lokale markt. Altijd leuk om te zien hoe de locale hun waren aanbieden. Het is een lange reisdag, maar niet vermoeiend, we zijn ondertussen wel wat gewend. Aan het eind van de dag komen we aan in de koloniale stad Malang, waar we twee overnachtingen hebben in een prachtig hotel. We gaan ons op maken voor de Bromo.

• 19 December 2016 - 15:52

Tonny En Niek:

Fijn dat je weer hersteld bent, zodat je weer volop kunt genieten. Mooie foto's. Ik heb de fotoboeken van mijn vader erbij gehaald, die hier van 1947 tot 1950 3 jaar is geweest.
    Op het platteland is zo te zien nog niet zoveel veranderd.
    Goede reis verder.

Gr. Tonny en Niek

• 20 December 2016 - 12:27

Marian:

Gefeliciteerd met jullie trouwdag .
    Hopelijk ben je al weer wat opgekapt nog maals een fijne reis verder.
    Gr.Martin en Marian

• 20 December 2016 - 17:46

Ruud:

gelukkig dat je weer opgeknapt bent, je bent dan wel een bikkel maar,Pas echter wel op datje.niet teveel doet als dat niet gaat. Gelukkig dat Kees goed op je let Nog veel plezier verder.

Tags: Solo, Malang