Jogjakarta - Borobudur - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Jogjakarta - Borobudur - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Jogjakarta - Borobudur

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

10 December 2016 | Indonesië, Jogjakarta

Wake-up-call 6.30 uur

Mijn god, wat voel ik me nog beroerd, een giga hoofdpijn en de koorts is ook nog niet minder geworden. Vandaag gaan we naar de Borobudur, een van de hoogte punten van de reis. Wil ik niet missen. Wat is wijs, moet er niet aan denken om in de bus te moeten zitten. We blijven nog een dag in dit hotel, de uitgelezen dag om een dagje in bed te liggen. Morgen moeten we naar het volgende adres en dan moet ik in ieder geval verder. Ik besluit (met tegenzin) op bed te blijven. Voor mijn geen Borobudur. Kees krijgt de camera mee, dus we hebben de foto's. Met de nodige paracetamol heb ik de rest van de dag geslapen. Morgen is het vast beter.

  • 18 December 2016 - 21:02

    Els:

    Jee, wat vervelend uitgerekend nu, hoop dat je snel beter bentom van de rest te genieten, gr

  • 19 December 2016 - 10:05

    Eddy:

    Niet te geloven, wat een pech, zeg.! Beterschap en ik hoop, dat Kees voor jou een wens heeft gedaan bij de Borobudur.

  • 19 December 2016 - 15:43

    Tonny En Niek:

    Hey Gerrie, super vervelend. Beterschap. Jammer dat je Borabudur hebt gemist. Hoop dat je weer snel hersteld.
    Gt. Tonny en Niek

Tags: Borobudur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerrie

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 28846

Voorgaande reizen:

27 Mei 2018 - 20 Juni 2018

Deep South van de USA

05 December 2016 - 19 Januari 2017

We gaan weer Down Under

26 Oktober 2014 - 12 November 2014

Zuid Afrika

07 September 2012 - 22 September 2012

Gambia

28 Mei 2012 - 20 Juni 2012

Het zuidwesten van de USA

Landen bezocht: