Dag 33: Afscheid van Marian en Henk - Reisverslag uit Shoalwater, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu Dag 33: Afscheid van Marian en Henk - Reisverslag uit Shoalwater, Australië van Gerrie Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 33: Afscheid van Marian en Henk

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Gerrie

09 Januari 2017 | Australië, Shoalwater

En dan is het alweer maandag, Marian en Henk reizen vandaag door naar Nieuw Zeeland. Ze hebben een avondvlucht, zodat ze nog wel van de dag kunnen genieten. In de ochtend maken we samen nog een lange strandwandeling en daarna even wat inkopen bij de plaatselijke supermarkt voor een heerlijke afscheidslunch. Jack maakt verse tomaten soep (tomaten uit eigen tuin) en wij zorgden voor de rest. Kunnen ze er weer even tegen als ze in Nieuw Zeeland zijn. Hopelijk valt de blessure van Marian aan haar teen mee, zodat ze er geen last van heeft in Nieuw Zeeland. Werner en Joy hebben ze naar het vliegveld gebracht en voor ons begint het hier ook op te schieten.
Marian en Henk veel plezier in Nieuw Zeeland.